Kerja Didikan Umno….

(Dari blog politik banjar)…

Anjing pun tala kencing paling brutal kat tayar keter. Ni ke jadah aper pulak pi kencing kat muka manusia. Dalam kita sebagai pembangkang, belum ada lagi yg sebanggang siamang 3 ekor ni nak kencing muka orang. Tahu ker ? korang kencing muka siapa tu ? Kalau ada makhluk kencing muka Najib macam dalam gambar tu, wak rasa tak sempat kering kencing, dalam dok menitik-nitik lagi dah kena serbu untuk disumbat ke lokap. Mangkaq..memang keji punya otak.

Memang wak bawak dan guna gambar ni untuk Bagan Pinang. Biar undi rakyat pula ‘kencing’kan BN. Keji punya akhlak..! (foto kredit untuk blogger semut)

Anak sapa la ni....

Anak sapa la ni....

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s